Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@21:33:56 GMT

نظره چهره‌ها در خصوص ویژگی‌های شهید شاخص سال+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۵۲۱/نظره_چهره_ها_در_خصوص_ویژگی_های_شهید_شاخص_سال_فیلم

نظره چهره‌ها در خصوص ویژگی‌های شهید شاخص سال+فیلم

‍‍‍‍‍‍

جمعی از چهره های مطرح جامعه نظرات خود را در خصوص ویژگی‌های شهید شاخص سال بیان کردند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، هر ساله در اواخر سال، شهدای شاخص سال آینده توسط نهادها و سازمان‌ها از جمله سپاه، ارتش، بسیج، جهاد سازندگی و غیره که در دوران دفاع مقدس شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، برای شناخت بیشتر جامعه با سیره و سبک زندگی‌آنها معرفی و انتخاب میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال سازمان بسیج مستضعفین در اقدامی جالب، انتخاب شهید شاخص سال 97 را به مردم واگذار کرده و از مردم خواسته است تا شهید شاخص سال آینده را انتخاب کنند.

پیشتر حجت الاسلام محرابی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین از  نحوه انتخاب شهدای شاخص سال 97  خبر داده و گفته بود که سازمان بسیج هر ساله شهدایی را به عنوان شهید شاخص سال انتخاب و معرفی می‌کند و همه رده های بسیج به ترویج زندگی نامه و افکار آنان می پردازند.

محرابی ادامه داد: امسال فقط سه شهید شاخص را که شامل یک شهید مرد، یک شهید زن و یک شهید در حوزه بین الملل است، معرفی خواهند شد.

وی در خصوص شیوه انتخاب شهدای ساخص سال 97 گفت: بر خلاف سالهای گذشته امسال شیوه انتخاب این شهدا را مردمی کرده ایم و مردم و فعالان فرهنگی می توانند با مراجعه به سایت شهید شاخص به نشانیWWW.SHAHIDSHAKHES.IR شهدای مورد نظر خود را معرفی نمایند.

بر همین اساس جمعی از چهره های مطرح جامعه که در حوزه های مختلف فعالیت می‌کنند، نظرات خود را در خصوص ویژگی های شهدای شاخص بیان کردند که در ادامه ویدئوی سخنان آنها را می‌بینید:

 

 

 

یادآور می‌شود، مخطبان می‌توانند تا 5 اسفند با مراجعه به سایت ذکر شده شهید مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

 

R1405/P1439/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۵۲۱/نظره_چهره_ها_در_خصوص_ویژگی_های_شهید_شاخص_سال_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: