Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@09:04:50 GMT

شفر:خوشحالم که برانکو این بازیکنش را نیمکت نشین کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۸۲۶/شفر_خوشحالم_که_برانکو_این_بازیکنش_را_نیمکت_نشین_کرد

کارشناسان فوتبال ایران اعتقاد داشتند که برانکو در دربی 86 دچار اشتباهات فاحش مهره چینی شده است و به همین دلیل بازی را باخت.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی دادن به رسن بجای منشا باعث شد که همه فکر کنند سرمربی پرسپولیس ترسیده و ترکیبی محتاطانه به میدان فرستاده ... حالا سرمربی استقلال با حرف هایش این آنالیزها را تایید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعت شما بر ترس برانکو غلبه کرد و دربی را پیروز شدید. با این نظر موافقید؟

در جواب این سؤال می‌خواهم صحبتی انجام دهم که علیه شخص برانکو نیست. شاید بازیکن شماره 90 پرسپولیس (منشا) آسیب دیده بود که از ابتدا بازی نکرد، اما برای ما خوب بود که از دقیقه یک او برای تیمش بازی نکرد. ما نیمه دوم علی قربانی و در ادامه جابر انصاری را به‌عنوان مهاجم دوم وارد زمین کردیم، کاری که در دیدار برابر الهلال هم انجام داده و قربانی را بازی دادم. شاید پیغامی برای بازیکنانم بود که می‌توانند گل بعدی را بزنند، همین‌طور جابر که در بازی با پرسپولیس موقعیت خوبی برای گلزنی داشت.

ظاهراً وقتی پس از پایان دربی به منزل‌تان برگشتید، با سورپرایز همسایه‌ها روبه‌رو شدید که به شما تبریک گفته بودند.

من خیلی بابت این موضوع خوشحال بودم. همسایه‌های من خانواده‌های خوبی هستند، دو نفر دکتر هستند و یک بچه دارند که فرزندشان شبیه سانیاک دستیار من است! وقتی به منزلم برگشتم، بسیار خوشحال شدم. زمانی که به ایران آمدم نمی‌دانستم در این کشور چه اتفاقاتی می‌افتد، الآن حدود 6 ماه است اینجا حضور دارم و از بودن در ایران خوشحالم، چون مردم مهربانی دارید. همه می‌خواهند کمک کنند و حاضر هستند قلب‌شان را اهدا کنند. آنها بسیار خوب و مهربان هستند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۸۲۶/شفر_خوشحالم_که_برانکو_این_بازیکنش_را_نیمکت_نشین_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: