Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@13:01:30 GMT

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان ها

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۳۴۹/گزیده_خطبه_های_نماز_جمعه_شهرستان_ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی ائمه جمعه مناطق استان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع سران کشورهاي اسلامي و گراميداشت روز مجلس و نيروي دريايي، بر حرکت در مسير ولايت با اتحاد و افزايش توان دفاعي در کشور تاکيد کردند:

امام جمعه شیروان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به 10 آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، روز مجلس و تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: قانون اساسی، خون بهای شهیدان و میثاق نامه امت است که عمل به آن، موجب سرافرازی امت اسلام و اعتلا و پیشرفت جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام کوثری با اشاره به برگزاری کنفرانس سران کشورهای اسلامی همزمان با هفته وحدت گفت:وحدت امت اسلام، راه برون رفت از مشکلات و پیروزی جبهه مقاومت و یاس و شکست جبهه کفر است.
******************
حجت الاسلام محمدیان امام جمعه اسفراین با اشاره به سالروز صلح امام حسن (ع) گفت: تبیین درست صلح امام حسن (ع) باعث جلوگیری از تعارض در فهم صحیح صلح حسنی و قیام حسینی خواهد شد و تبیین ابعاد صلح حسنی، بهانه تجویز سازش با مستکبران را از دست سازش طلبان داخلی خواهد گرفت.
*****************
حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه با اشاره روز مجلس گفت: شهید مدرس با بصیرت و شناخت برنامه های دشمنان، برای اعتلای ارزشهای اسلامی و انقلابی و مصالح و منافع کشور و ملت، گام برداشت و برای وکلای ملت، یک الگو شد.
*****************
حجت الاسلام قلی زاده امام جمعه فاروج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار مسئولان نظام و مهمانان كنفرانس وحدت اسلامى وتبیین نظریه مقاومت اسلامى گفت: ثمره مقاومت با وجود سختی های مسیر آن، دستیابى به پیروزى، اقتدار وپیشرفت است.
****************
حجت الاسلام مقصودی امام جمعه موقت جاجرم با اشاره به روز مجلس گفت: در برهه حساس کنونی، حرکت در مسیر ولایت و اتحاد و همدلی مسئولان و نمایندگان مجلس برای ساماندهی معیشت مردم، ضرورت دارد.
***************
حجت الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه با گرامیداشت روز نیروی دریایی گفت: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی یک نیروی امنیت آفرین و مقتدر است و باید بیش از پیش بر اقتدار و توانایی خود بیفزاید.
****************
و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه راز هم با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی در سال ۱۳۵۸ گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی، جامع ترین قانون اساسی است که پس از تصویب خبرگان، با همه پرسی به تایید مردم ایران رسید.

فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۳۴۹/گزیده_خطبه_های_نماز_جمعه_شهرستان_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: