Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:42:28 GMT

انتشار فهرست حذفیات منابع کنکور97

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۶۴۰/انتشار_فهرست_حذفیات_منابع_کنکور۹۷

فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری 97 در گروه‌های آزمایشی مختلف منتشر شد. ناطقان: سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری سال 97 را در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی،‌ علوم تجربی،‌ علوم ریاضی و فنی و سایر گروه‌های آموزشی در دروس عمومی و تخصصی منتشر کرد. داوطلبان برای اطلاع از جزییات و فهرست حذفیات می‌توانند به سایت این سازمان به نشانی ‌www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org مراجعه کنند.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در آزمون سراسری ۹۷ از روز یکشنبه، اول بهمن ۹۶ آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ۹۶ ادامه دارد.
همچنین آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه ۷ تیر و جمعه ۸ تیر ۹۷ برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: سازمان سنجش ، فهرست حذفیات ، کنکور 96

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۶۴۰/انتشار_فهرست_حذفیات_منابع_کنکور۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: