Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@01:58:04 GMT

نوبخت: امکان افزایش یارانه‌ها وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۹۴۳/نوبخت_امکان_افزایش_یارانه_ها_وجود_ندارد

نوبخت: امکان افزایش یارانه‌ها وجود ندارد

نوبخت  درباره اظهارنظر برخی از مسئولان سابق کشور درباره افزایش میزان یارانه‌ها و تاثیر آن بر روی افکار عمومی گفت: مردم ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند، با این نوع حرف‌هایی که مبانی درست محاسباتی ندارد و یا با یک فروزی(افروختنی) مطرح شود که این فروز قابل انجام نیست مردم تحت تاثیر این نوع مسائل قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: همین ۴۵هزار و پانصد تومان با همان ارقام قبلی بالغ بر ۵ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی به بانک مرکزی برای دولت باقی گذاشته است.

وی تاکید کرد: مرتبا بانک مرکزی در حال پیگیری این مطالبات از دولت است و دیوان محاسبات پرونده تشکیل داده است.

وی ادامه داد: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیار تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵هزار و پانصد تومان برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد.

نوبخت گفت: مردم ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند که چنین صحبت‌هایی بر رویشان تاثیرگذار باشد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۴۳/نوبخت_امکان_افزایش_یارانه_ها_وجود_ندارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: