Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:19:10 GMT

فیفا، مانع سارقان سعودی در راه جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۹۶۵/فیفا_مانع_سارقان_سعودی_در_راه_جام_جهانی

جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» در جلسه با سران ورزشی کشور‌های آسیا، درباره دزدی از حق پخش تلویزیونی عربستانی‌ها و امکان تکرار این موضوع در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: روشن و واضح است که دزدی از هر لحاظ غیر قانونی است و طبق قانون ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و مانع این کار خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینفانتینو ادامه داد: ماموریت فیفا محافظت از شرکای خود است و کار‌هایی که درگذشته برخی از کشور‌ها انجام داده اند در آینده به صورت کامل متوقف خواهد شد. به دنبال آن هستیم تا موضوع دزدی تلویزیونی در اجلاس فیفا به بحث و گفتگو گذاشته شود تا به نتیجه کامل برای رفع این مشکل برسیم. بی شک ما از نگاه مالی و انسانی کشور خاطی را محکوم خواهیم کرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۶۵/فیفا_مانع_سارقان_سعودی_در_راه_جام_جهانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: