Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@11:46:40 GMT

خبر خوب لژیونری برای کی روش!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۹۸۷/خبر_خوب_لژیونری_برای_کی_روش

به گزارش وانانیوز، 

کارلوس کی روش می تواند امیدوار باشد که تمام لژیونرهایش را برای جام ملتهای آسیا در اختیار خواهد داشت. علی قلی زاده آماده ترین لژیونراین روزهای مان از بند آسیب دیدگی رها شده و طبق اعلام کمیته پزشکی که با پزشکان شارلوا صحبت کرده اند ، می تواند بزودی در اردوی تیم ملی با آمادگی بالا حاضر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پورعلی گنجی هم که پس از هفته ها با رسیدن به مرز آمادگی بازی کرد.

وحید امیری و سعید عزت اللهی هم که خوب شدند و جهانبخش هم امروز مشخص شد دیگر حالش خوب است و می تواند برای تیم ملی بازی کند. با این شرایط کی روش با خیالی آسوده می تواند روی لژیونرها در فاصله یک ماه تا جام جهانی استفاده کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۸۷/خبر_خوب_لژیونری_برای_کی_روش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: