Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@01:59:44 GMT

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور در اعتراض به خشونت علیه زنان معترض فرانسوی/ فرانسه «دفاع از حقوق زنان» را فراموش کرده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۹۹۹/بیانیه_سازمان_بسیج_جامعه_زنان_کشور_در_اعتراض_به_خشونت_علیه_زنان_معترض_فرانسوی_فرانسه_دفاع_از_حقوق_زنان_را_فراموش_کرده_است

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور در اعتراض به خشونت علیه زنان معترض فرانسوی/ فرانسه «دفاع از حقوق زنان» را فراموش کرده است

سردمداران فرانسوی ژست‌های «دفاع از حقوق زنان» را فراموش کرده‌اند و صحنه‌های تاسف برانگیز کشاندن زنان معترض بر سنگفرش خیابان‌ها توسط پلیس بهترین آزمون برای ادعا‌های پوچ و توخالی «دفاع از حقوق زنان» است! به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعتراضات مردمی روز‌های اخیر فرانسه و برخورد خشن و سراسر تهاجمی پلیس و نیرو‌های امنیتی این کشور با معترضان نشان داد که شعار آزادی، دموکراسی و حقوق بشر سرابی بیش نیست و سردمداران کشور‌های اروپایی و آمریکایی این نسخه را فقط برای دیگران می‌پیچند و زمانی که نوبت به آنان می‌رسد، وحشیانه‌ترین برخورد‌ها را با معترضان خود روا می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گذشته از ضرب و شتم، آزار و اذیت، دستگیری و ایجاد فضای رعب و وحشتی که این روز‌ها علیه معترضین در فرانسه اعمال می‌شود، «زنان فرانسوی» بیش از همه در معرض بی احترامی و خشونت قرار گرفته اند.

گویا سردمداران فرانسوی ژست‌های «دفاع از حقوق زنان» و «نه به خشونت علیه زنان» را فراموش کرده‌اند و صحنه‌های تاسف برانگیز کشاندن زنان معترض بر سنگفرش خیابان‌های فرانسه توسط پلیس و پاشیدن اسپر‌ی‌های خطرناک بر چشمان زنان فرانسوی بهترین آزمون برای این ادعا‌های پوچ و توخالی است!

البته بی احترامی به مقام والای زنان، در کشور‌های غربی فقط به چنین موضوعی خلاصه نمی‌شود. زنان در غرب حقیقتاٌ به عنوان کالایی در نظر گرفته می‌شوند که مردان فقط و فقط به عنوان ابزاری برای التذاذ جنسی به آنان می‌نگرند.

چندی پیش نیز شاهد آن بودیم که زنی با قلاده و زنجیر و با سخیف‌ترین پوشش و حرکاتی که به هیچ وجه شایسته یک زن نیست به همراه مردی جهت شرکت در مراسم حضور می‌یابد؟!

سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن اعتراض به چنین خشونت‌هایی علیه زنان غربی و به‌خصوص فرانسوی، از مدعیان حقوق بشر جهانی که فریاد دفاع از حقوق زنان شان، گوش فلک را کر می‌کند، می‌خواهد سکوت مرگبار خود را در برابر چنین اعمال وحشیانه‌ای بشکنند و فکری به حال زنان غربی و فرانسوی کنند.

بدون شک زن مسلمان ایرانی، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، الگوی عزت زن مسلمان را در کمال وقار و افتخار به همه جهانیان عرضه می‌دارد و این انقلاب اسلامی ایران است که افتخار داشتن چنین زنان موفق و سربلندی را داراست.

ما زنان مسلمان ایران از مجامع حقوق بشر می‌خواهیم نسبت به اعاده حیثیت از زن غربی اقدام کنند و حقوق واقعی زن که حق کرامت الهی زن است را به رسمیت بشناسند و از فعالان آزاد اندیش حوزه زنان می‌خواهیم در برابر این رفتار خشونت‌آمیز سکوت نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۹۹/بیانیه_سازمان_بسیج_جامعه_زنان_کشور_در_اعتراض_به_خشونت_علیه_زنان_معترض_فرانسوی_فرانسه_دفاع_از_حقوق_زنان_را_فراموش_کرده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: