Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@13:38:32 GMT

شرکت‌های کشتی‌رانی از ظرفیت دانشجویان دانشگاه دریانوردی استفاده کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۰۰۱/شرکت_های_کشتی_رانی_از_ظرفیت_دانشجویان_دانشگاه_دریانوردی_استفاده_کنند

شرکت‌های کشتی‌رانی از ظرفیت دانشجویان دانشگاه دریانوردی استفاده کنند

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: مسئولان باید زمینه استفاده شرکت‌های کشتی‌رانی از ظرفیت دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار را فراهم کنند.

به گزارش گروه دانشگاه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نصیری، رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را تخصصی‌ترین دانشگاه دریایی کشور معرفی و اظهار کرد: این دانشگاه در سال ۱۳۵۵ برای تربیت نیرو‌های متخصص دریایی ناوگان کشتی رانی ایران تشکیل شده و تقریبأ ۹۰ درصد رشته‌های دریایی موجود در دنیا در این دانشگاه تدریس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر این دانشگاه دارای ۱۰۸ عضو هیئت علمی و در حوزه تخصصی ۲۱۷۰ دانشجو می‌باشد.

نصیری افزود: اکثر این دانشجویان به صورت کاپیتان یا سرمهندس در کشتی‌های اقیانوس پیما مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به بین‌المللی شدن دانشگاه دریانوردی چابهار بیان کرد: در این خصوص جلساتی در استانداری و سازمان امور دانشجویان برگزار شده تا بتوان از کشور‌های حوزه خلیح‌فارس جذب دانشجو داشت.

نصیری با تأکید بر کمبود سرانه دانشجویی و با بیان اینکه در استان سیستان و بلوچستان هزینه کار‌های فرهنگی سه برابر استان‌های دیگر است، گفت: یکی دیگر از مشکلات فارغ التحصیلان این رشته گذراندن یک دوره ۹ الی یک ساله روی کشتی‌های اقیانوس پیما است.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: متأسفانه شرکت‌های کشتی‌رانی از جذب دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار سرباز می‌زنند که این نیازمند مطالبات مسئولان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۰۱/شرکت_های_کشتی_رانی_از_ظرفیت_دانشجویان_دانشگاه_دریانوردی_استفاده_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: