Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@14:01:46 GMT

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان کارت سوخت المثنی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۰۰۳/امروز_آخرین_مهلت_ثبت_نام_متقاضیان_کارت_سوخت_المثنی

ساعت24-وزارت نفت اعلام کرد که امروز، ۲۴ آذر آخرین مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی است.

به گزارش وزارت نفت، مالکان خودرو وموتورسیکلت که کارت سوخت ندارند یا کارت خود را گم کرده اند، برای ثبت درخواست تا پایان امروز شنبه ۲۴ آذر مهلت دارند به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و یا دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست صدور کارت المثنی سوخت نیز تا امروز ۲۴ آذر (پایان مهلت ثبت نام ) در دسترس خواهد بود. متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که روزهای گذشته در سامانه های دولت همراه ثبت نام کرده اند و بعد موفق به یافتن کارت سوخت خود شده اند، می توانند درخواست ثبت شده خود را لغو کنند.همچنین آن دسته از متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که لازم می دانند اطلاعات ثبت نام خود را در سامانه های دولت همراه ویرایش کنند، می توانند تا قبل از پایان فرصت اعلام شده با مراجعه به سامانه های ثبت نام، اقدام کنند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۰۳/امروز_آخرین_مهلت_ثبت_نام_متقاضیان_کارت_سوخت_المثنی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: