Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@10:33:03 GMT

نرخ مصوب شیرینی برای شب یلدا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۰۱۷/نرخ_مصوب_شیرینی_برای_شب_یلدا_اعلام_شد

اتحادیه قنادان تهران، نرخ عرضه شیرینی برای شب یلدا را اعلام کرد.

علی بهره‌مند با تاکید بر ممنوعیت افزایش قیمت شیرینی تا پایان سال اظهار کرد: با توجه به اعلام صورت گرفته، هیچیک از قنادی‌های تهران به هیچ عنوان حق افزایش قیمت را ندارند و با توجه به اینکه ما تا پایان سال دو رویداد مهم شب یلدا و شب عید را پیشِ رو داریم، به تمام همکارانمان بخشنامه کرده‌ایم که به هیچ عنوان قیمت‌ها را افزایش ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور امیدواریم قیمت مواد اولیه نیز مناسب‌تر شود.

به گفته وی قیمت مصوب اتحادیه برای عرضه «شیرینی تر» در واحدهای درجه 1، 26 هزار تومان، «شیرینی دانمارکی» 21 هزار تومان، «شیرینی زبان و پاپیون» 21 هزار و 500 تومان و «کیک یزدی» 15 هزار تومان تا پایان سال اعلام شده است و هیچ قنادی حق فروش این محصولات را با قیمت بالاتر از نرخ مصوب ندارد.

 

تسنیم

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000BOm برچسب ها: شب یلدا ، شیرینی ، قنادی

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۱۷/نرخ_مصوب_شیرینی_برای_شب_یلدا_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: