Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@01:28:11 GMT

وضعیت جوی لاهیجان سرد و بارانی است/ بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۰۲۵/وضعیت_جوی_لاهیجان_سرد_و_بارانی_است_بارش_در_ارتفاعات_به_شکل_برف_خواهد_بود

وضعیت جوی لاهیجان سرد و بارانی است/ بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود

وضعیت فعلی استان گیلان ابری، سرد و بارانیست که بارش باران طی امروز هم چنان ادامه خواهد داشت و بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، وضعیت فعلی استان ابری، سرد و بارانیست که بارش باران طی امروز هم چنان ادامه خواهد داشت و بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت نیز آسمان سواحل ابری همراه با بارش باران وزش باد و کاهش شدید دما پیش بینی می شود، بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.
از نظر دمایی بیشینه دمای شهر رشت به ۱۱ درجه و کمینه دمای این شهر به ۸ درجه خواهد شد. وزش باد در جلگه ۴ الی ۸ متر بر ثانیه و در دریا هم سرعت باد به ۱۰ الی ۱۵ بر ثانیه پیش بینی می شود. وضعیت دریا نیز برای صید نامساعد است.
وضعیت جوی استان گیلان برای فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت نیز سرد در بعضی از ساعات در پاره ای از نقاط با احتمال بارش باران پیش بینی می شود.

پایان پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۲۵/وضعیت_جوی_لاهیجان_سرد_و_بارانی_است_بارش_در_ارتفاعات_به_شکل_برف_خواهد_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: