Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@19:14:47 GMT

توصیه‌های پلیس راهور به عابران پیاده

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۰۲۶/توصیه_های_پلیس_راهور_به_عابران_پیاده

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، بر لزوم توجه عابران پیاده به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

به گزارش مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی، درباره عبور عابرین از عرض معابر اظهار کرد: برابر با آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، تکالیفی بر عهده عابرانی است که قصد عبور از عرض معابر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است عابران برای عبور از عرض معابر پر تردد از ورود ناگهانی به خیابان‌ها خودداری نمایند.

وی به عابران پیاده توصیه کرد: برای عبور از عرض معابر از محل‌های خط‌کشی عابر پیاده، پل‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده و برای عبور از طول معابر از پیاده‌روها استفاده کنند. عابرینی هم که ناچار به عبور از سطح معابر هستند، با احتیاط کامل و هوشیاری کامل این کار را انجام داده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۲۶/توصیه_های_پلیس_راهور_به_عابران_پیاده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: