Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:13:50 GMT

پیش‌شماره ۰۹۰۵ به پیش‌شماره‌های ایرانسل افزوده شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۳۲۲/پیش_شماره_۰۹۰۵_به_پیش_شماره_های_ایرانسل_افزوده_شد

پیش‌شماره جدید ۰۹۰۵ در فهرست سرشماره‌های ایرانسل قرار گرفت. پیش از این سرشماره‌های ۰۹۳۵ تا ۰۹۳۹، ۰۹۰۱ تا ۰۹۰۳ و ۰۹۳۳ به ایرانسل اختصاص داشت.

به گزارش ایسنا، پیش‌شماره ۰۹۰۵ به شماره‌های اعتباری جدید ایرانسل اختصاص پیدا کرده است. مشترکان می‌توانند شماره مدنظر خود را از بین هر کدام این سرشماره‌ها از مراکز فروش یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irancell.ir تهیه کنند.

شبکه ایرانسل در بیش از ۳۸۰ شهر پوشش نسل ۴.۵ (LTE Advanced/۴G+) خود را گسترش داده است، این آمار برای پوشش ۴G ایرانسل برابر با ۳۰۶۴ و برای پوشش نسل سوم یا ۳G برابر با ۳۹۸۴ منطقه، اعم از شهر، دهستان و جاده اعلام شده است. ایرانسل همچنین در بیش از ۱۴۰ منطقه پوشش اینترنت ثابت یا TD-LTE را گسترش داده و با ۴۹ کشور رومینگ ۴G دارد.

ایرانسل طبق آخرین خبر اعلام شده بیش از ۴۹ میلیون مشترک فعال دارد و وزرای ارتباطات دولت یازدهم و دوازدهم  عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور  را به این اپراتور ارتباطی کشور داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۳۲۲/پیش_شماره_۰۹۰۵_به_پیش_شماره_های_ایرانسل_افزوده_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: