Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@17:33:23 GMT

تزیین جدید و شیک ژله قالبی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۳۶۶/تزیین_جدید_و_شیک_ژله_قالبی

تزیین جدید و شیک ژله قالبی

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که ژله را دوست نداشته باشد به همین دلیل هم در مهمانی‌ها از این دسر خوشمزه بسیار استفاده می‌شود. برای اینکه ژله خوشمزه‌تر به نظر بیاید می‌توان آن را به صورت‌های مختلف تزیین کرد. برای این منظور شما باید ایده‌هایی را برای تزیین ژله در ذهن خود داشته باشید. در این مطلب ایده‌هایی برای تزیین ژله قالبی را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نیز می‌توانید دسر خود را به مانند عکس‌های زیر تزیین کرده و بر سفره بیاورید تا هنر خود را به مهمانان و اعضای خانواده خود نشان دهید.
             

   

امیدورایم با مشاهده ایده‌های تزیین ژله قالبی بتوانید سفره‌ای رنگین و زیبا برای مهمانان بچینید. منبع: مجله صورتی ها

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۳۶۶/تزیین_جدید_و_شیک_ژله_قالبی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: