Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:21:51 GMT

2 هزار تخلف صنفي در استان مرکزي گزارش شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۵۵۵/۲_هزار_تخلف_صنفی_در_استان_مرکزی_گزارش_شد

2 هزار تخلف صنفي در استان مرکزي گزارش شد

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - رئيس اتاق اصناف استان مرکزي گفت: 2 هزار تخلف از يک هزار و 62 واحد صنفي استان در سال جاري گزارش و به ثبت رسيده است.

« جمشيد زند » روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: 27 هزار و 297 بازرسي در اين مدت از صنوف مختلف استان انجام شد و واحدهاي صنفي متخلف به سه ميليارد و 144 ميليون و 357 هزار ريال جريمه محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: 693 واحد صنفي در سال جاري در سطح استان به دلايل مختلف گرانفروشي، ندادن فاکتور فروش و کم فروشي مهر و موم شدند.
رئيس اتاق اصناف استان مرکزي گفت: يک هزار و 477 شکايت از سوي شهروندان واصل که 644 مورد آن به رضايت شاکيان منجر شده است.
زند افزود: در بازرسي از پنج هزار و 74 واحد صنفي اراک 759 تخلف گزارش شده که توسط کارشناسان تعزيرات حکومتي در حال بررسي است.
وي اظهار داشت: برخورد با صنوف متخلف در سه مرحله انجام مي شود و در نهايت مطابق قانون اصناف، نصب بنر و مهر و موم واحد صنفي انجام مي شود.
رئيس اتاق اصناف استان مرکزي گفت: طرح ويژه نظارت بر عرضه مايحتاج يلدا با هدف جلوگيري از اجحاف به حقوق مصرف کنندگان در استان مرکزي آغاز شده است.
زند افزود: در قالب اين طرح، پنج هزار واحد صنفي توسط 10 تيم بازرسي در عرضه اقلام يلدا نظارت مي شوند.
وي اظهار داشت: اجراي طرح نظارت مستمر به منظور جلوگيري از افزايش قيمت و تهيه مايحتاج شب يلدا توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت انجام مي شود.
57 هزار صنف مختلف زير نظر 173 اتحاديه صنفي در نقاط مختلف استان مرکزي فعاليت مي کنند.
6991/3075
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۵۵۵/۲_هزار_تخلف_صنفی_در_استان_مرکزی_گزارش_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: