Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:57:21 GMT

نرم افزار خاتم برای ارائه 8 خدمت به بازنشستگان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۸۶۹/نرم_افزار_خاتم_برای_ارائه_۸_خدمت_به_بازنشستگان_رونمایی_شد

نرم افزار خاتم برای ارائه 8 خدمت به بازنشستگان رونمایی شد

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری از رونمایی «نرم افزار موبایلی خاتم» خبر داد و گفت: بوسیله این نرم افزار، هشت خدمت به بازنشستگان تحت پوشش ارائه می شود.

به گزارش ایرنا ازصندوق بازنشستگی؛ نرم افزار خاتم با هدف دسترسی آسان به بخشی از خدمات صندوق بازنشستگی کشوری، جلوگیری از ترددهای شهری و افزایش رضایتمندی بازنشستگان برای گوشی های تلفن همراه طراحی شده و در دو نسخه «اندروید» و «آی او اس» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس، این نرم افزار قادر است خدماتی چون دریافت فیش حقوق و حکم بازنشستگی به صورت آنلاین و ذخیره آن در گوشی همراه، ارسال درخواست، انتقادات و پیشنهادات، پیگیری درخواست های ارسالی، پیگیری نامه، مشاهده مراکز استانی صندوق بازنشستگی کشوری، دفاتر پیشخوان، مراکز درمانی تحت پوشش و یافتن نزدیک ترین مراکز درمانی، اطلاع از خدمات ارائه شده در مرکز مورد نظر و همچنین شرکت در نظرسنجی را به کاربران ارائه کند.
بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری برای استفاده از این نرم افزار می توانند به لینک «خدمات الکترونیک تلفن و موبایل» در سمت چپ سایت این صندوق به نشانی cspf.ir مراجعه و ضمن دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با نرم افزار خاتم، یکی از دو نسخه اندروید یا آی او اس را در گوشی همراه خود نصب کنند.
پس از نصب و ورود به صفحه نرم افزارخاتم، برای ثبت نام و استفاده از این نرم افزار ثبت مشخصات فردی شامل شماره دفتر کل، کد ملی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و رمز عبور برای کاربر الزامی است. پس از ثبت نام در محیط نرم افزار، کد تایید به شماره همراه وارد شده جهت تکمیل فرآیند ثبت نام ارسال می شود.
بازنشستگان کشوری می توانند در قالب «مهمان» و به صورت محدود نیز از نرم افزار خاتم استفاده کنند.
اجتمام**9136** 1569
خبرنگار: فرزانه جلالیان ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۸۶۹/نرم_افزار_خاتم_برای_ارائه_۸_خدمت_به_بازنشستگان_رونمایی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: