Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@18:24:53 GMT

۸ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی از بنادر هرمزگان انجام شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۹۴۹/۸_میلیارد_دلار_صادرات_غیرنفتی_از_بنادر_هرمزگان_انجام_شده_است

۸ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی از بنادر هرمزگان انجام شده است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هشت میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در هشت ماهه سال جاری از طریق بنادر این استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، «محمد عباسی» افزود: وزن کالاهای صادراتی در این مدت بیش از 29 میلیون تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش دلاری بیش از 30درصد رشد مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، عمده کشور های صادراتی را امارات، هند، چین، عمان و تایلند اعلام کرد.

 

عباسی در خصوص عمده کالاهای صادراتی عنوان کرد: سوخت های معدنی روغن های معدنی و محصولات حاصل از تقطیر آنها، مواد قیری مومهای معدنی،  مواد پلاستیکی و اشیاء ساخته شده از این مواد، سنگ فلز جوش و خاکستر آن ، مس و مصنوعات از مس ، چدن آهن و فولاد از عمده کالاهای صادراتی ما می باشند.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان در پایان خاطر نشان کرد: تلاش کارگروه توسعه صادراتی غیرنفتی استان برای فعال سازی بنادر شرق و غرب استان بی نتیجه نبوده و توانسته است از ابتدای سال تاکنون بیشتر بنادر در شهرستان های مرزی را فعال کند که خود می تواند در امر تسهیل صادرات غیرنفتی سایر شهرستانها موثر باشد.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۹۴۹/۸_میلیارد_دلار_صادرات_غیرنفتی_از_بنادر_هرمزگان_انجام_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: