Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@11:49:25 GMT

عده‌ای از بازنشستگانِ شستا به دنبال معافیت از قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۹۹۱/عده_ای_از_بازنشستگان_شستا_به_دنبال_معافیت_از_قانون_منع_بکارگیری_بازنشستگان_هستند

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم معارفه مدیرعامل جدید شستا در جمع خبرنگاران گفت: اولویت ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سپردن مسئولیت‌ها به جوانان است. با این حال یک عده‌ای که بازنشسته هستند فکر می‌کنند که چون در شستا کار می‌کنند، می‌توان برای آنها قانون منع بکارگیری بازنشستگان را دور زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتشار اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار گفت: سیاست عمومی وزارتخانه شفاف‌سازی است. مردم باید بدانند که چه کسانی امور را در دست دارند و چه کار می‌کنند آنها همچنین باید بدانند که ما چقدر برای وزارتخانه خرید می‌کنیم و زمانی که آن را می‌فروشیم چه میزان منابع حاصل می‌شود. این کار موجب می‌شود که امانتدار خوبی برای کارگران باشیم.

وی افزود: توزیع سبد کالا میان افرادی که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند، انجام شده است. همچنین باید کمک مددجویان را هم کامل کنیم. بخشی از برنامه‌هایمان در این خصوص انجام شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۹۹۱/عده_ای_از_بازنشستگان_شستا_به_دنبال_معافیت_از_قانون_منع_بکارگیری_بازنشستگان_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: