Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@10:24:33 GMT

ستایشگران اهل بیت(علیهم السلام)هنرمندترین افراد جامعه/ نشست فصلی با مداحان و ذاکران در دستور کار قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۰۰۲/ستایشگران_اهل_بیت_علیهم_السلام_هنرمندترین_افراد_جامعه_نشست_فصلی_با_مداحان_و_ذاکران_در_دستور_کار_قرار_گیرد

ستایشگران اهل بیت(علیهم السلام)هنرمندترین افراد جامعه/ نشست فصلی با مداحان و ذاکران در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نشست با مداحان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که می طلبد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان نشست فصلی با آنان را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، فائزه عبدالهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، عصر روز گذشته(14 آبان) در نشست مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان با مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) شهرستان گرگان ذاکران و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) را گوهرهای ناب جامعه دانست و گفت: باید مستند سازی هایی در این راستا صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ستایشگران اهل بیت(علیهم السلام)هنرمندترین افراد جامعه به شمار می آیند و آنان می توانند نقش بسیار مهمی را برعهده داشته باشند.

 

عبدالهی اظهارداشت: آگاهی داشتن مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) نسبت به واقعه تاریخ باعث خواهد شد تا مطالب مهم و مفیدی به جامعه عرضه شود که این آثار خوبی به همراه دارد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای ارتقای سطح مداحان و ذاکرن اهل بیت(علیهم السلام) سازمان تبلیغات اسلامی گلستان توانسته دوره های آموزشی تحت عنوان بایدها و نبایدهای عاشورایی برگزار کند.

 

وی تصریح کرد: نشست با مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که می طلبد تا رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان نشست فصلی با این قشر را در دستور کار خود قرار دهد.

 

حمید رضا گالیشی، مداح و ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) نیز در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع مداحان می طلبد تا بخشی از کمیسیون اجتماعی به بحث مداحی اختصاص داده شود.

 

وی با اشاره به وجود آسیب هایی در حوزه مداحی، افزود: آسیب هایی در حوزه مداحی همچون دیگر حوزه ها وجود دارد که روز به روز شاهد افزایش آن در جامعه هستیم که این خطر بیشتر متوجه مداحان جوان ما است.

 

گفتنی است، مداح و ذاکر اهل بیت حاج حمیدرضا گالیشی که عضو کانون و مجمع الذاکرین و نماینده دعبل خزاعی در استان هستند در محرم امسال از طریق سازمان تبلیغات بین المللی در بین دانشجویان مسلمان شرق آسیا در کشور فیلیپین به مداحی و مرثیه سرایی پرداختند که در این مراسم از ایشان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۰۰۲/ستایشگران_اهل_بیت_علیهم_السلام_هنرمندترین_افراد_جامعه_نشست_فصلی_با_مداحان_و_ذاکران_در_دستور_کار_قرار_گیرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: