Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@02:37:44 GMT

امکان ارتقاء برخی مناطق چابهار به شهر و بخش

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۰۳۰/امکان_ارتقاء_برخی_مناطق_چابهار_به_شهر_و_بخش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان ، سعید جلالی هدف از این سفر را آشنایی با ظرفیت های اقتصادی واجتماعی استان بیان کرد و گفت: روز گذشته بازدید هایی از بندر چابهار ، سواحل مکران ، بخش دشتیاری، شهرستان کنارک و بخش زرآباد صورت گرفته است.
وی ادامه داد: فاصله زیاد و جمعیت پراکنده در استان سیستان و بلوچستان، موجب فاصله اجتماعی و طبقاتی، دوری از مراکز و به سختی افتادن مردم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مولفه های جمعیت، وسعت سرزمینی و برخورداری یا عدم برخورداری مردم یک منطقه را در ارتقای یک نقطه به شهر، شهرستان و بخش موثر دانست و افزود: امکان ارتقای چند نقطه ی مسکونی در حوزه شهرستان چابهار به بخش و شهر وجود دارد.
بامری سرپرست فرمانداری چابهار نیز بیان کرد: در این سفر از بخش های مرکزی، دشتیاری و پلان بازدید شد و بر اساس تجمیع گزارش‌ها و مستندات موجود، به احتمال زیاد در برخی مناطقِ جمعیتی تجدیدنظرهایی انجام خواهد شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۰۳۰/امکان_ارتقاء_برخی_مناطق_چابهار_به_شهر_و_بخش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: