Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@08:05:27 GMT

توسعه مراودات خرد مالي در کيف پول الکترونيکي بانک ملّي ايران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۰۳۳/توسعه_مراودات_خرد_مالی_در_کیف_پول_الکترونیکی_بانک_مل_ی_ایران

توسعه مراودات خرد مالي در کيف پول الکترونيکي بانک ملّي ايران

خبرگزاري آريا - توسعه مراودات خرد مالي در کيف پول الکترونيکي بانک ملّي ايران عضو هيات مديره و معاون فناوري اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملي ايران با تاکيد بر اينکه چشم انداز بانکداري الکترونيک بانک ملي ايران بسيار روشن است، گفت: کيف پول الکترونيک محصولي نوين در بانک ملي ايران است که امکان توسعه مراودات خرد مالي و دريافت و پرداخت هاي متقابل را براي کسب و کارهاي مختلف فراهم مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توسعه مراودات خرد مالي در کيف پول الکترونيکي بانک ملّي ايران عضو هيات مديره و معاون فناوري اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملي ايران با تاکيد بر اينکه چشم انداز بانکداري الکترونيک بانک ملي ايران بسيار روشن است، گفت: کيف پول الکترونيک محصولي نوين در بانک ملي ايران است که امکان توسعه مراودات خرد مالي و دريافت و پرداخت هاي متقابل را براي کسب و کارهاي مختلف فراهم مي کند.
مسعود خاتوني در گفت و گو با روابط عمومي بانک ملي ايران با بيان اينکه بانک ملي ايران توسعه بازار کسب و کارها را بر خود ضروري مي داند، افزود: صاحبان کسب و کار مي توانند با کيف پول الکترونيکي علاوه بر امکانات متنوع براي دريافت و پرداخت هاي متقابل، از توسعه وفاداري مشتري نيز بهره مند شوند.
وي تصريح کرد: همچنين اين بانک پس از اقدامات موفق خود در نوين سازي خدمات بانکداري خرد در محيط وب و موبايل در قالب سامانه هاي بام و همچنين توسعه بانکداري مبتني بر شبکه هاي اجتماعي در سامانه بله، اخيرا نيز از محصولات بانکداري شرکتي و بانکداري سازماني خود رونمايي کرده است.
خاتوني ادامه داد: اين محصولات به شرکت ها و سازمان ها اجازه مي دهند تا امور مالي خود را به صورت کاملا بر خط و امن کنترل و مديريت کنند.
وي اعلام کرد: توسعه خدمات شهروندي روي سامانه 60 و توسعه شبکه تخفيف و برخورداري از تسهيلات اعتباري خرد در ملي بازار نيز در دست پيگيري است که به زودي رونمايي خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۰۳۳/توسعه_مراودات_خرد_مالی_در_کیف_پول_الکترونیکی_بانک_مل_ی_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: