Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:03:31 GMT

پرواز عقاب از آستارا در آسمان مطبوعات گیلان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۰۴۶/پرواز_عقاب_از_آستارا_در_آسمان_مطبوعات_گیلان_آغاز_شد

پرواز عقاب از آستارا در آسمان مطبوعات گیلان آغاز شد

شاپور تشرینی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: حدود 240 نشریه در گیلات منتشر می شود و با اضافه شدن دو هفته نامه پرواز عقاب به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی فرزاد باعزت، تعداد نشریات آستارا به هفت نشریه افزایش یافت.
وی افزود: آستارا به لحاظ سابقه غنی فرهنگی از موقعیت ممتاز در حوزه مطبوعات برخوردار است و در سال های گذشته تعداد نشریات آن، با واگذاری امتیاز یا چاپ در خارج از شهرستان کم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: پیام آستارا، آفتاب آستارا، بهار گیلان، آوای آستارا، آستارای فردا و پند کدخدا به عنوان نشریات فعال محلی در قالب هفته نامه، دو هفته نامه و ماهنامه و نمایندگی نشریات استانی پگاه و گیلان امروز در شهرستان آستارا فعال هستند.
تشرینی بیان کرد: رسانه ها منبع مطمئن و قابل استناد برای مردم و مسئولان محسوب می شوند و امیدواریم پرواز عقاب نیز نظیر سایر نشریات فعال، پل ارتباطی مطمئنی برای شناسایی و رفع مشکلات جامعه باشد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و علاوه بر نشریات، دفترهای صداوسیما، خبرگزاری ایرنا و نمایندگان سایر خبرگزاری ها در آن فعال است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۰۴۶/پرواز_عقاب_از_آستارا_در_آسمان_مطبوعات_گیلان_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: