Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:19:47 GMT

پلیس کوچک گیلانی آسمانی شد برآورده شدن آرزوهای امیرعباس قبل از مرگ

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۰۴۷/پلیس_کوچک_گیلانی_آسمانی_شد_برآورده_شدن_آرزوهای_امیرعباس_قبل_از_مرگ

پلیس کوچک گیلانی آسمانی شد برآورده شدن آرزوهای امیرعباس قبل از مرگ

امیر عباس کودک 8 ساله گیلانی که آرزوی پلیس شدن داشت، پس از ماه ها مبارزه با سرطان آسمانی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راهور استان گیلان امروز گفت: امیرعباس دلیر کودک ۸ ساله گیلانی که پلیس افتخاری بود پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.

سرهنگ محمدی افزود: پلیس راهور چند ماه پیش امیر عباس را به آرزویش که پلیس شدن بود رساند و وی را پلیس افتخاری خیابان‌های شهر رشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سفر به مشهد مقدس را آرزوی دیگر امیرعباس اعلام کرد و گفت: با هزینه پلیس راهور امیرعباس و پدر و مادرش به پابوس امام رضا (ع) رفتند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۰۴۷/پلیس_کوچک_گیلانی_آسمانی_شد_برآورده_شدن_آرزوهای_امیرعباس_قبل_از_مرگ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: