Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:42:02 GMT

سکه 3 میلیون و 851 هزار تومان/طلای 18 عیار 340 هزار و 800 تومان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۰۷۲/سکه_۳_میلیون_و_۸۵۱_هزار_تومان_طلای_۱۸_عیار_۳۴۰_هزار_و_۸۰۰_تومان

سکه 3 میلیون و 851 هزار تومان/طلای 18 عیار 340 هزار و 800 تومان

در بازار امروز سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 851 هزار تومان فروخته می‌شود و هر قطعه سکه تمام طرح جدید نیز چهار میلیون و 67 هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز قبل روند کاهشی در پیش گرفته است.

در بازار امروز (یکشنبه) سکه تمام طرح جدید ۱۴۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافته و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۰۰۰ تومان ارزان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم سکه نیز دو میلیون و 41 هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و 21 هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر گرم طلای 18 عیار 8 هزار تومان ارزان شد

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر هر قطعه سکه یک گرمی 611 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین هر گرم طلای 18 عیار با کاهش چشمگیر قیمت نسبت به روز گذشته، 340 هزار و 800 تومان در طلافروشی‌ها قیمت دارد. هر مثقال طلای ۱۷ عیار هم یک میلیون و 476 هزار تومان فروخته می‌شود.

در بازار جهانی هر اونس طلا نیز 1197 دلار و دو سنت معامله شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۰۷۲/سکه_۳_میلیون_و_۸۵۱_هزار_تومان_طلای_۱۸_عیار_۳۴۰_هزار_و_۸۰۰_تومان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: