Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@14:00:25 GMT

نرم افزار همراه بام بانک ملی ایران بروز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۱۴۴/نرم_افزار_همراه_بام_بانک_ملی_ایران_بروز_شد

نرم افزار همراه بام بانک ملی ایران بروز شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ نرم افزار جدید و بروز همراه بام نسخه 1.9 تحت سیستم عامل اندروید (Android) دارای مزیت های منحصر بفرد در زمینه مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات به مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس، نسخه جدید همراه بام ملی افزون بر ویژگی‌های قبلی دارای ویژگی ورود با اثر انگشت، گزارش اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار و مدیریت شارژ خودکار می‌باشد.

مشتریان بانک می‌توانند جهت عضویت، دریافت و نصب نسخه‌های جدید نرم‌افزار همراه بام از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بام به سایت بانک ملی ایران به آدرس https://my.bmi.ir/portalserver/app مراجعه کنند.

همراه بام، یک نرم افزار موبایلی از بانک ملی ایران است که قابل نصب بر روی دستگاه های اندرویدی و ios بوده و با آن می توان از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران به آسانی و به راحتی در گوشی یا تبلت بهره مند شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۱۴۴/نرم_افزار_همراه_بام_بانک_ملی_ایران_بروز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: