Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:55:03 GMT

نرخ دلار به ۴۲۵۴ تومان رسید/هر اسکناس یورو ۴۹۸۴ تومان شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۱۷۸/نرخ_دلار_به_۴۲۵۴_تومان_رسید_هر_اسکناس_یورو_۴۹۸۴_تومان_شد

نرخ دلار به ۴۲۵۴ تومان رسید/هر اسکناس یورو ۴۹۸۴ تومان شد

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام بانک مرکزی قیمت برخی از انواع ارز با افزایش مواجه شد. بر این اساس قیمت هر دلار آمریکا ۴۲۵۴ تومان، پوند ۵۶۵۲ تومان، فرانک سوئیس ۴۳۱۳ تومان، کرون سوئد ۴۸۱ تومان، کرون نروژ ۵۲۵ تومان، کرون دانمارک ۶۶۸ تومان، روپیه هند ۶۲ تومان، درهم امارات ۱۱۵۸ تومان، دینار کویت ۱۴۹۶۴ تومان، یکصد روپیه پاکستان ۳۴۹۹ تومان، یکصد ین ژاپن ۳۸۸۶ تومان و ریال عمان ۳۲۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر لیر تریکه ۹۰۷ تومان، روبل روسیه ۶۷ تومان، ریال قطر ۱۱۶۸ تومان و یکصد دینار عراق ۳۵۷ تومان است.

هر یوان چین ۶۴۹ تومان و هر یورو ۴۹۸۴ تومان است؛ ضمن اینکه قیمت هر یک هزار وون کره جنوبی نیز ۳۸۱۱ تومان است.

کد خبر 4330922 محبوبه فکوری

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۱۷۸/نرخ_دلار_به_۴۲۵۴_تومان_رسید_هر_اسکناس_یورو_۴۹۸۴_تومان_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: