Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@08:16:49 GMT

رضا آذری به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۴۲۸/رضا_آذری_به_تیم_بزرگسالان_استقلال_اضافه_شد

رضا آذری به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شد

رضا آذری با قراردادی ۵ ساله به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در این فصل همانطور که شفر می خواست بازیکنان جوان را به خدمت گرفت که یکی از آنها رضا آذری محصول اکادمی استقلال است.

شفر در یکی از مصاحبه هایش عنوان کرد استقلال باید بازیکنان آکادمی و جوان را بگیرد که قلبشان برای استقلال بتپد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا استقلال نیز در این فصل این سیاست را در پی گرفته است و بعد از قرارداد با ۸ بازیکن از تیم های پایه تهران و تیم ملی جوانان حال به سراغ الهیار صیادمنش و رضا آذری رفت و آنها را جذب کرد.

رضا آذری بازیکن جوان و بیست ساله که در پست پلی میکر بازی می‌کند و از محصولات آکادمی استقلال که سابقه بازی در مقاومت را هم دارد با قراردادی پنج ساله به تیم بزرگسالان اضافه شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۴۲۸/رضا_آذری_به_تیم_بزرگسالان_استقلال_اضافه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: