Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:59:53 GMT

مسئول ستاد دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۴۵۴/مسئول_ستاد_دکتر_روحانی_در_کهگیلویه_و_بویراحمد_مشخص_شد

مسئول ستاد دکتر روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش ایسنا،شریعتمداری، رئیس ستاد کشوری دکتر روحانی، طی حکمی «سیدضیاالدین رضاتوفیقی» را به عنوان رئیس ستاد دکتر روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

این حکم به همراه آئین نامه و چارت سازمانی ستاد روحانی امروز در تهران به رضا توفیقی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدضیاالدین رضاتوفیقی ضمن تایید این خبر در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: این حکم به معنای شروع به کار زودهنگام ستاد انتخاباتی روحانی نبوده و جهت هماهنگی و تعیین نیروهای این ستاد است و شروع بکار و فعالیت این ستاد بصورت رسمی در زمان تبلیغات رسمی است.

رضاتوفیقی از فعالان سیاسی و چهره های اصلاح طلبان استان است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ رئیس شورای سیاستگذاری روحانی در استان و پیش از آن نیز مسئولیت ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان را عهده دار بود.

همچنین مهرداد باقری، که در سال 92 رئیس ستاد دکتر روحانی در استان بود نیز بعنوان رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در این استان معرفی شد. طی حکمی از سوی شریعتمداری، رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در استان تعیین شد. بر اساس این حکم، مهرداد باقری به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ستادروحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۴۵۴/مسئول_ستاد_دکتر_روحانی_در_کهگیلویه_و_بویراحمد_مشخص_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: