Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@12:08:19 GMT

تاکيد مجدد نيروي انتظامي بر لزوم رعايت موازين شرعي در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۵۳۵/تاکید_مجدد_نیروی_انتظامی_بر_لزوم_رعایت_موازین_شرعی_در_ماه_مبارک_رمضان

تاکيد مجدد نيروي انتظامي بر لزوم رعايت موازين شرعي در ماه مبارک رمضان

خبرگزاري آريا- نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران مجدداً بر لزوم رعايت موازين شرعي، تکريم و تعظيم شعائر اسلامي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، نيروي انتظامي با صدور  اطلاعيه اي  حلول ماه مبارک رمضان را تبريک گفت.

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است :

شهر رمضان الذي انزل فيه القرآن هدي للناس و بينات من الهدي و الفرقان
بار ديگر ماه مبارک رمضان؛ ماه ميهماني خدا فرا مي رسد و مردم خداجو و مومن آماده مي شوند تا ادب حضور در ضيافت پروردگار را سرمايه خوشبختي دنيا و آخرت خود سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معنويت و فضاي روح بخش اين ماه مبارک چنان بر ايران اسلامي حاکم مي گردد که آثار لطيف و نوراني آن در عرصه هاي مختلف اجتماعي احساس مي شود.
بي ترديد امسال نيز همانند سال هاي گذشته، مردم مومن و پارسا با فرا رسيدن ماه مبارک خود را آماده مي کنند تا با شعور و شعف وصف ناپذير در مهماني خدا شرکت نمايند و از اين فرصت بي نظير کمال استفاده و فيض معنوي را ببرند.
به تحقيق پاسداشت فضاي معنوي و حفظ حرمت اين ماه گرانقدر، مستلزم همکاري و اهتمام بيش از پيش همه شهروندان مي باشد، بر اين اساس نيروي انتظامي جمهوري اسلامي  ايران  ضمن تبريک فرا رسيدن اين ماه بزرگ، در جهت تکريم و تعظيم شعائر اسلامي، عموم هموطنان عزيز را به رعايت نکات زير دعوت مي نمايد:
انتظار مي رود براي تقويت مراتب خويشتنداري، تحکيم پيوندهاي ايماني و گسترش ارزش هاي اخلاقي، هنجارهاي ديني و به ويژه عفاف و حجاب در محيط هاي عمومي با دقت بيشتري از سوي همگان رعايت شود. بديهي است، با معدود افرادي که به نحو مشهودي هنجارشکني کنند، برخورد قانوني لازم صورت خواهد گرفت.
براساس احکام نوراني اسلام لازم است تمام کساني که داراي عذر شرعي هستند، از خوردن، آشاميدن و استعمال دخانيات در ملاء عام خودداري کنند.
متصديان هتل ها، مهمان پذيرها، رستوران هاي بين راهي، پايانه ها، فرودگاه ها و ايستگاه هاي راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذيربط و ضمن رعايت شئون اسلامي و پوشش فضاي خود، مي توانند به مسافران ارائه خدمات دهند. ساير رستوران ها و مراکز پذيرايي از اذان صبح تا هنگام افطار پذيراي مشتري نخواهند بود.
نيروي انتظامي نسبت به ارتقاء امنيت معابر، بوستان ها و تسهيل در رفت و آمد وسايل نقليه، به ويژه در زمان افطار و شب هاي قدر توجه  ويژه اي نموده و دستورالعمل هاي ترافيکي به تفکيک هر استان اعلام مي گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۵۳۵/تاکید_مجدد_نیروی_انتظامی_بر_لزوم_رعایت_موازین_شرعی_در_ماه_مبارک_رمضان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: