Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:20:20 GMT

رکاب زنی از لاهیجان به آستارا و باکو برای جلب توجه مسئولان به آلودگی دریای کاسپین

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۵۸۰/رکاب_زنی_از_لاهیجان_به_آستارا_و_باکو_برای_جلب_توجه_مسئولان_به_آلودگی_دریای_کاسپین

نایب رییس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان مرزی بندر آستارا از آغاز رکاب زنی سه نفر از دوچرخه سواران گیلانی، از لاهیجان به آستارا و باکو برای جلب توجه مسئولان به آلودگی دریای کاسپین خبر داد.

‌شادی امیدی فر در گفت و گو با ایسنا، ‌اظهار کرد: سه دوچرخه سواری را که حرکت فرهنگی ورزشی خود را از شهر لاهیجان با هدف جلب توجه مسئولان استان و کشورهای همسایه به آلودگی دریای کاسپین آغاز کرده بودند، رکاب زنی خود را صبح امروز (شنبه 10 تیرماه 1396) با عبور از مرز آستارا به شهر باکو در کشور جمهوری آذربایجان ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این سه دوچرخه سوار به نام های «محمدحسین نظری، عباس معینی و تیمن میرزاجعی» که یک نفر نیروی پشتیبان به نام «محمدقاسم ابراهیمیان» آنها را همراهی می کند، روز جمعه (9 تیرماه) از شهر لاهیجان اقدام به رکاب زنی کردند که پس از رسیدن به بندر آستارا و اقامت شبانه در این شهر توریستی، صبح امروز از مرز زمینی این شهرستان به سمت باکو حرکت کردند.

امیدی فر با تأکید بر اینکه گروه فوق با هماهنگی و از سوی هیأت دوچرخه‌سواری استان گیلان اقدام به این حرکت فرهنگی و محیط زیستی کرده‌اند، افزود: گروه مذکور در روز دوم و پس از ورود به کشور آذربایجان، به سمت شهر سالی ان حرکت می کنند و پس از اقامت شبانه در این شهر، رکاب زنی در روز سوم را از شهر سالیان به سمت شهر باکو از سر می‌گیرند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به زمان سه روزه اقامت این گروه در شهر باکو اشاره کرد و گفت: ورزشکاران گیلانی در این ایام با شهردار باکو و مسئولین مربوطه نیز دیدار خواهند کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۵۸۰/رکاب_زنی_از_لاهیجان_به_آستارا_و_باکو_برای_جلب_توجه_مسئولان_به_آلودگی_دریای_کاسپین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: