Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@11:44:50 GMT

فتاح: سبد کالا بین همه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع می‌‌شود‌

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۷۲۶/فتاح_سبد_کالا_بین_همه_مددجویان_کمیته_امداد_و_بهزیستی_توزیع_می_شود

فتاح: سبد کالا بین همه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع می‌‌شود‌

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه برای همه افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی سبد کالا برای اولین مرحله پرداخت می‌شود، گفت: کمک‌های موردی و اورژانسی باید تقویت شود چون فشار تورم روی اقشار آسیب‌پذیر است. ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، سید پرویز فتاح عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الآن در وضعیت حساس اقتصادی قرار گرفتیم و اگر سال گذشته بود اولویت‌های ما فرق می‌کرد، در سال گذشته بیشتر به کمک‌های پایدار و توانمند ساز متمرکز بودیم الآن در این شرایط مقداری استراتژی‌مان را تغییر داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تغییر به معنی این نیست که کمک‌های اساسی از جمله مسکن، احداث و اشتغال را کند کنیم ولی کمک‌های موردی و اورژانسی باید تقویت شود چون فشار تورم روی اقشار آسیب‌پذیر است. کمک‌های موردی مانند درمان و بیماری‌های صعب‌العلاج و بحث جهیزیه است که قیمت‌ها متفاوت شده و مقداری در این شرایط این موارد را تقویت کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: عنایت ما به لرستان در عمل باید متجلی شود، وظیفه کمیته امداد در این شرایط اقتصادی سخت‌تر شده چون مراجعات بیشتر است ولی به همین نسبت نیز عنایت مجلس و دولت نیز بیشتر شده و ملت نیز کمک بالاتری کرده‌اند.

فتاح تصریح کرد: مردم کشور و لرستان متوجه شده‌اند که نیازمندان دچار سختی شده‌اند و بیشتر کمک کردند، مردم لرستان 77 درصد بیشتر از سال گذشته به کمیته امداد کمک کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور نیز تمهیداتی برای این اوضاع اندیشیده شده و پشت نوبتی‌هایی که طبق ضوابط کمیته امداد و بهزیستی باشند تا پایان مهرماه به‌صورت مستمری‌بگیر وارد مجموعه امداد می‌شوند.

رئیس کمیته امداد گفت: به مستمری مددجویان 14 درصد اضافه و مابه التفاوت نیز پرداخت شد و برای همه افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی سبد کالا برای اولین مرحله پرداخت می‌شود و توافق شده در ماه‌های آینده با همین شرایط یا مقداری متفاوت و بهتر نیز تکرار شود.

وی اظهار داشت: وام اشتغال در سال گذشته دو هزار و 300 میلیارد تومان بود که امسال بیش از چهار هزار میلیارد تومان از مکان‌های مختلف است و می‌توانیم بگوییم در کشور و لرستان منابع وام قرض‌الحسنه اشتغال ما تقریباً دو برابر می‌شود.

فتاح افزود: سقف وام اشتغال برای روستایی تا 50 میلیون تومان اضافه‌شده و به رئیس‌جمهور نامه نوشتم که اگر موافقت کنند تا 20 میلیون شهری را از تبصره 16 بالاتر می‌بریم و درخواست صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: سهمیه برای وام اشتغال در کل کشور 20.80 است و همکاران ما موظف هستند 20 درصد منابع را برای افراد تحت پوشش و 20 درصد را به افراد غیر تحت پوشش بدهند ولی اگر یک شهرستان اعلام کند که نیاز جامعه مددجویی آن‌ها کم شده به همان نسبت از این 80 درصد کم و به 20 درصد اضافه می‌کنیم؛ با توسعه ساختمان اداری مخالف هستیم، کمیته امداد نه پول دارد و نه موافق این کار هستیم.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۷۲۶/فتاح_سبد_کالا_بین_همه_مددجویان_کمیته_امداد_و_بهزیستی_توزیع_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: