Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@09:41:45 GMT

فرماندار:مردم کنگاور 7میلیارد ریال به زلزله زدگان کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۵۲۳/فرماندار_مردم_کنگاور_۷میلیارد_ریال_به_زلزله_زدگان_کمک_کردند

فرماندار:مردم کنگاور 7میلیارد ریال به زلزله زدگان کمک کردند

علیرضا ایزدی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تقدیر از همت بالای مردم کنگاور افزود: کاروان کمک های غیر نقدی مردم شامل چادر، پتو، تشک، انواع پوشاک گرم، انواع مواد غذایی، آب معدنی، شیر خشک، وسایل گرمایشی، لوازم بهداشتی و درمانی بود، جمع آوری، ارسال و با همکاری مردم و نیروهای امدادی در بین آسیب دیدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی انسانیت و حس نوعدوستی خود را در بهترین سطح با حمایت از زلزله‌زدگان به جهان نشان دادند.
فرماندار کنگاور حمایت همه جانبه مردم از زلزله زده در کنار دولتیان و مقامات بلند پایه نظام را مهمترین پیام این حرکت بزرگ عنوان کرد و افزود: خط کشی ها و نقشه هایی که دشمنان قسم خورده این آب و خاک برای این کشور می کشند، یکبار دیگر از بین رفت.
وی در ادامه گفت: وقوع زلزله 7.3 ریشتری تلنگری بسیار مهم برای مدیران شهرستان کنگاور است که نحوه پیشگیری از خطر در بافت فرسوده شهر و به ویژه محلات غم تسلی، هندی آباد، خرمنجا و باغ جملیه مورد بررسی قرار گیرد.
وی یادآور شد: ساخت 300 واحد مسکن مهر غم تسلی به پایان رسیده و تنها مشکل آبفا و شهرداری باقی مانده که انتظار داریم با آمدن شهردار جدید مشکل احداث خیابان این مسکن مهر نیز حل شود.
فرماندار کنگاور حل مشکل بافت های فرسوده و ساماندهی محلات حاشیه ای را تنها با بسیج دستگاه های مسکن و شهرسازی و شهرداری قابل حل دانست.
ایزدی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: حتی یک ریال اعتبار دستگاه های اجرایی شهرستان نباید برگشت بخورد.
وی اظهار کرد: اگر بودجه بازگشت داده شود به حساب ناکارآمدی مدیر دستگاه مربوطه نوشته می شود.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
3033/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۵۲۳/فرماندار_مردم_کنگاور_۷میلیارد_ریال_به_زلزله_زدگان_کمک_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: