Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@12:47:38 GMT

کاهش قیمت هرگرم طلا ۱۸ عیار به کمتر از ۴۰۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۵۹۶/کاهش_قیمت_هرگرم_طلا_۱۸_عیار_به_کمتر_از_۴۰۰_هزار_تومان

محمد کشتی آرای در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به کاهش تقاضا برای خرید طلای 18 عیار افزود: در مقابل آن تقاضا برای خرید سکه افزایش یافته که این تقاضا سبب بالا رفتن نرخ حباب سکه تا 370 هزار تومان شده در حالیکه­­ این رقم دیروز­ 300 هزار تومان بود.
وی با بیان اینکه هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز بدون تغییر 1205 دلار بوده است گفت: امروز هر مثقال طلا در بازار یک میلیون و 710­ هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 394 هزار و 500 تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشتی آرای با اشاره به اینکه امروز هر سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 250 هزار تومان فروخته شده است ادامه داد: امروز نیم سکه 2 میلیون و 130 هزارتومان ،​ ربع سکه یک میلیون و180 هزارتومان و سکه یک گرمی 680 هزار تومان قیمت گذاری شده است.
رئیس ­کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کاهش نرخ ارز را دلیل کاهش قیمت طلا و سکه دانست و گفت: هم اکنون تعداد فروشندگان طلا در بازار نسبت به خریداران بیشتر هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۵۹۶/کاهش_قیمت_هرگرم_طلا_۱۸_عیار_به_کمتر_از_۴۰۰_هزار_تومان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: