Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@11:28:38 GMT

◄ قیمت دلار امروز تغییر نکرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۰۳۶/قیمت_دلار_امروز_تغییر_نکرد

◄ قیمت دلار امروز تغییر نکرد

تین‌نیوز | 

در بازار امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان  و هر دلار آمریکا به قیمت 10 هزار 350 تومان معامله شد.

به گزارش تین‌نیوز،  در جریان معاملات امروز شنبه(۲۴ آذرماه)، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت ارز در بازار آزاد تهران نیز با کمی کاهش رو به رو بود که براین اساس قیمت دلار آمریکا بله 10 هزار 350 تومان رسید.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران شنبه 24 آذر ماه قیمت ارز در بازار آزاد تهران مشخص شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بود.

بر این اساس دلار آمریکا 10 هزار 350 تومان، یورو با قیمت 11900، پوند 12950، دلار کانادا 7850، درهم امارات 2790 و لیر ترکیه 1880 تومان شد.

همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۳۹ دلار و ۱۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰۸ هزار و ۴۱۶ تومان است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۰۳۶/قیمت_دلار_امروز_تغییر_نکرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: