Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@15:09:31 GMT

نخستین و بزرگترین مرکز چاپ و تکثیر دیسک‌های نوری با سریع‌ترین زمان تحویل

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۰۴۲/نخستین_و_بزرگترین_مرکز_چاپ_و_تکثیر_دیسک_های_نوری_با_سریع_ترین_زمان_تحویل

نخستین و بزرگترین مرکز چاپ و تکثیر دیسک‌های نوری با سریع‌ترین زمان تحویل

چاپ سی دی و دی وی دی یکی از تأثیرگذارترین مواردی است که شرکت یا مرکز تجاری شما را معرفی خواهد کرد.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، چاپ سی دی و دی وی دی یکی از تأثیرگذارترین مواردی است که شرکت یا مرکز تجاری شما را معرفی خواهد کرد. مجموعه ی ما، چاپ بر روی انواع CD و DVD را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در سریع ترین زمان و با بهره گیری از بهترین دستگاه های چاپی دنیا انجام می دهد   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نخستین و بزرگترین مرکز چاپ و تکثیر دیسک نوری Cd - DVD Mini Cd- DvD 9

این مجموعه نخستین و بزرگترین مرکز چاپ و تکثیر دیسک های نوری، Cd / DVD / Mini Cd / DvD 9 است و با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و باتجربه و همین طور دستگاه های روز اروپا و آسیا و با دارا بودن مواد اولیه مرغوب آماده ی خدمات رسانی در زمینه های زیر می باشد:

 

چاپ cd

چاپ   DVD

چاپ ارزان و با کیفیت

چاپ انواع پکیج قاب و اینسرت

تکثیر و رایت  Duplication

تکثیر و رایت  Replication

قفل گذاری 

چاپ با کیفیت بر روی cd با استفاده از نرم افزار در کمترین زمان

چاپ دیجیتال ۸ رنگ بصورت مستقیم روی سی دی یا دی وی دی انجام می شود و رایت اطلاعات داخل آن به روش داپلیکیشن و با کمترین سرعت رایت می شود تا در زمان اجرای لوح هیچگونه مشکلی بوجود نیاید. سرعت رایت روی سی دی ۱۶x و رایت دی وی دی ۸x می باشد.

 

سریع ترین زمان تحویل با استفاده از چاپ سی دی

مدت زمان تحویل چاپ و رایت سی دی و دی وی دی ( CDوDVD ) فقط یک روز کاری می باشد. با وجود مجموعه ی ما دیگر نگران تعداد چاپ و میزان کیفیت چاپ بر روی سی دی نباشید.

 

کمیت چاپ سی دی

روزانه تعداد ۱۰,۰۰۰ عدد سی دی در این مجموعه تولید می شود که همگی از بالاترین کیفیت چاپ برخوردار می باشند.

 

ارائه یک نمونه رایگان چاپ شده بر روی سی دی توسط مجموعه ما

شما می توانید قبل از اینکه سفارش خود را به صورت کامل به این مجموعه دهید، یک نمونه رایگان از طرح چاپ روی سی دی و یاچاپ دی وی دی خود دریافت نمایید تا از بابت چگونگی رنگ ها و کیفیت مطلوب آن مطمئن شوید.

 

استفاده از دیسک های ضایعاتی و درجه 3 به عنوان دیسک یا لوح فشرده خارجی توسط افراد و سایت های سودجو!

مشتریان محترم توجه داشته باشید، برخی افراد و سایت های سودجو از بی اطلاعی مشتریان و سفارش دهندگان سو استفاده کرده و از دیسک های ضایعاتی و درجه 3 به عنوان دیسک یا لوح فشرده خارجی استفاده میکنند. مجموعه ما با استفاده از تیم حرفه ای و کار آزموده و همچنین مواد اولیه مرغوب، بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

 

مجموعه چاپ و رایت سی دی جواهری پرینت دارای مجوز چاپ و تکثیر لوح های فشرده از رسانه های دیجیتال

تمامی لوح های فشرده استفاده شده در دیسک پرینت، شرکتی و درجه یک بوده و دارای کد سطح کیفی هستند. مجموعه چاپ سی دی با بیش از 7 سال سابقه کار در زمینه چاپ روی CD و DVD با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های موجود در بازار سعی نموده تا بهترین و مطلوب ترین کیفیت را برای این نوع چاپ به مشتریان خود عرضه نماید.

 

آمادگی ارائه انواع بسته بندی و قاب پس از چاپ سی دی و دی وی دی در انواع مختلف آن

آمادگی ارائه انواع بسته بندی و قاب پس از چاپ دی وی دی و سی دی در انواع مختلف آن مانند:

 

قاب تکی – دو تایی – چهار تایی یا قاب سی دی باریک شفاف، سلفون سی دی – کاور ضد خش، در صورت نیاز مشتری بسته بندی و وکیوم یا شرینک هم خواهد شد.

 

تجدید چاپ پس از مشاهده ی ایراد از طرف مجموعه چاپ سی دی این مجموعه متعهد می شود که پس از دریافت سفارش به مشتری، به مدت ۳ روز هر گونه ایراد در چاپ و یا رایت وجود داشته باشد، در صورت تشخیص ایراد از طرف مشتری، مجموعه سفارش را بدون دریافت هزینه ی مجدد، تجدید می نماید.

آنچه باید درباره چاپ سی دی بدانیم.

در هر ساعت بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ عدد سی دی به وسیله ی دستگاه های باکیفیت چاپ شده و با دستگاه های نرم افزاری و همینطور با کمترین سرعت اطلاعات داخل آن رایت شده تا در زمان اجرای سی دی هیچگونه افت کیفیتی در اجرا نداشته باشد.

کیفیت بالای دستگاه های ما باعث شده تمامی سفارشات چاپ CD یا DVD کاملاً یکدست و بدون تفاوت رنگ باشد.

حق چاپ محفوظ و به صورت کاملاً محرمانه برای مشتریان گرامی 

اطمینان خاطر می دهیم رایت طرح چاپی و یا اطلاعات بر روی CD یا DVD ، به صورت کاملا محرمانه فقط برای سفارش دهنده محفوظ خواهد بود و به هیچ وجه از آن سوء استفاده نخواهد شد..

 

پشتیبانی و پاسخ گویی 24 ساعته

مجموعه چاپ سی دی بصورت تمام وقت پاسخگوی سؤالات شما با شماره -33949723-33956309-09122454592 خواهد بود.

انتشار دهنده : آژانس رسانه ای تسمینو

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۰۴۲/نخستین_و_بزرگترین_مرکز_چاپ_و_تکثیر_دیسک_های_نوری_با_سریع_ترین_زمان_تحویل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: