Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@02:46:24 GMT

جشن اعیاد شعبانیه در دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۱۵۳/جشن_اعیاد_شعبانیه_در_دانشگاه_بوعلی_همدان_برگزار_می_شود

جشن اعیاد شعبانیه در دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود

جشن اعیاد شعبانیه به همت بسیج دانشجویی در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی همدان برگزار می شود.

با همت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان درجشن اعیاد شعبانیه در خوابگاه چمران این دانشگاه شرکت می‌کنند.

سینا امیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اعلام این خبر گفت: جشن اعیاد شعبانیه به مدت دو شب به طور جداگانه برای دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه بوعلی در خوابگاه شهید چمران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت:: در این مراسم برنامه‌های شاد و متنوع مانند روایت گری طنز، تواشیح و سرود برای شرکت کنندگان در این جشن  اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان در ادامه افزود: روز شنبه مراسم جشن مخصوص خواهران دانشجو و یکشنبه مراسم برای برادران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۱۵۳/جشن_اعیاد_شعبانیه_در_دانشگاه_بوعلی_همدان_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: