Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@09:02:10 GMT

روحانی رحلت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۲۱۳/روحانی_رحلت_حجت_الاسلام_والمسلمین_سید_مهدی_طباطبایی_را_تسلیت_گفت

روحانی رحلت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت

خبرگزاری میزان- رئیس‌جمهور در پیامی رحلت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی عالم وارسته و استاد برجسته اخلاق را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با تسلیت رحلت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی؛ عالم وارسته و استاد برجسته اخلاق، از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم وارسته و استاد برجسته اخلاق، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی در اولین روز ماه رحمت و غفران، موجب اندوه فراوان شد.

این روحانی با تقوا و مردمی، مروج حقیقی سیره اهل بیت (ع)، همراه و دانش آموخته مکتب امام خمینی (ره) و از پیشگامان مبارزه با نظام ستم شاهی بود. ایشان در مسیر پیروزی و تثبیت انقلاب و ارزش‌های اسلامی مجاهدت فراوان کرد و همواره عالمی عامل و خدمتگزاری صدیق بود که با مشی اعتدالی، واقع بینی، دور اندیشی و ابراز شجاعانه نظرات خود، مورد اعتماد مردم قرار گرفت.

اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر مقام معظم رهبری، علما و فضلای حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران و به ویژه بیت شریف ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۲۱۳/روحانی_رحلت_حجت_الاسلام_والمسلمین_سید_مهدی_طباطبایی_را_تسلیت_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: