Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@11:35:58 GMT

گیلان| نمایش لولو میا در رشت روی صحنه رفت+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۲۴۹/گیلان_نمایش_لولو_میا_در_رشت_روی_صحنه_رفت_فیلم

گیلان| نمایش لولو میا در رشت روی صحنه رفت+فیلم

‍‍‍‍‍‍

نمایش "لولو میا" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت روی صحنه رفت. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نمایش "لولو میا" در مرکز تخصصی تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در پارک قدس شهر رشت روی صحنه رفت. 

در این نمایش که با هدف انتقال آموزه‌های تربیتی در زمینه سبک رفتار والدین با فرزندان تهیه شده است بر اختلافات والدین و تاثیر آن بر زندگی فرزندان به زبان هنر اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش "لولو میا" از دید یک کودک، روایت شده است و نکات ظریفی را در قالب طنز بیان می‌کند که نشان از توجه و دقت کودکان به رفتار والدین دارد.

احترام به بزرگترها و پایبندی به اصول اخلاقی از مهمترین عوامل در حفظ و تحکیم بنیان خانواده است که به زیبایی در این نمایش به آن پرداخته شده است.

نمایش "لولو میا" به کارگردانی "منیژه واحد" و نویسندگی "عباس دوست قرین" و با حضور دیگر دست اندرکاران اجرایی این نمایش محمود فرضی نژاد و آرش عشقی با بازی "زینب شعبانی"، "غزاله مومن‌زاده"، "مجتبی معیری"، "منوچهر امیری" و "مایا ربانی" می‌کوشد اثرات فضای مجازی را در زندگی خانوادگی به‌خوبی نشان دهد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۲۴۹/گیلان_نمایش_لولو_میا_در_رشت_روی_صحنه_رفت_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: