Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:13:47 GMT

اعلام کالابرگ جدید نفت سفید شهری و روستایی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۳۰۰/اعلام_کالابرگ_جدید_نفت_سفید_شهری_و_روستایی

کالابرگ نفت سفید شهری و روستایی آذر در خراسان جنوبی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، کالابرگ شماره های 322 برای خانوارهای یک و دو نفره، 222 برای خانوارهای سه و چهارنفره، 522 برای خانوارهای پنج و شش نفره و کالابرگ 122 برای خانوارهای 7 نفر به بالا، 440 لیتر اعلام شد.

این کالا برگ ها از سری کالابرگ های نفت سفید شهری و روستایی از اول آذر تا ۳۰ دی ۹۶ برای عرضه نفت سفید در فروشندگی های نفت سفید شهری و روستایی که دارای شرایط استاندارد و ایمن هستند دارای اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان در مناطق برخوردار از گاز طبیعی، صرفا در صورت پایش اطلاعات کالابرگ خود می توانند سهمیه نفت سفید خود را از محل فروشندگی های مجاز دریافت کنند.
عرضه نفت سفید از طریق فروشندگی ها مطابق با لیست ارائه شده از سوی ناحیه به فروشندگی و تعداد خانوار پایش شده مورد تأیید است.
همچنین کالابرگ شماره ۱۱ (شماره قبلی) نیز از امروز ۳۰ آبان ماه ۹۶ باطل می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۳۰۰/اعلام_کالابرگ_جدید_نفت_سفید_شهری_و_روستایی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: