Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@16:33:02 GMT

نفرات برتر مسابقت قهرمانی بوکس دانشجویان کشور معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۵۱۲/نفرات_برتر_مسابقت_قهرمانی_بوکس_دانشجویان_کشور_معرفی_شدند

نفرات برتر مسابقت قهرمانی بوکس دانشجویان کشور معرفی شدند

اسفراین -ایرنا- فینال مسابقات بوکس دانشجویان کشور عصر جمعه با معرفی نفرات برتر در شهرستان اسفراین به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا فینال مسابقات بوکس دانشجویان کشور که از پنجشنبه در شهرستان اسفراین با حضور 44ورزشکار آغاز شده بود، عصر جمعه با معرفی برترین های هر وزن به شرح زیر عصر جمعه پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دروزن 49 کیلوگرم مجید قنبری از ابهر مقام اول و امین آقا کاظمی از مجتمع آموزش عالی اسفراین دوم شد.
در وزن 52 کیلوگرم علی بغلانی از آبادان اول ، محسن نریمانی از اسفراین دوم و وهاب خوش اندام از شیروان و سجاد مصطفی پور از مشهد به طور مشترک سوم شدند
در وزن 56 کیلوگرم محمد کمالی از تهران اول، محمد جاسم یار احمد زهی از زاهدان دوم و سروش طاهریان از گرگان گمیشان مقام سوم کسب کرد.
در وزن 60 کیلوگرم محمد رشیدی از اسلامشهر اول ، محمد رضا نیک رفتار از اصفهان دوم شد .
در وزن 64 کیلوگرم علی مرادی سپهر از ساوه اول ، مظاهر لطفی لو از شهر قدس دوم و فرید پایدار از اسلامشهر و مرتضی ستاری از بوئین زهرا مشترکا سوم شدند.
در وزن 69 کیلوگرم ناصر آزادی از دماوند اول، کورش مصطفوی از اسلامشهر دوم و وحید حسن لوئی از همدان و مهدی نیک جو از اردبیل به طور مشترک سوم شدند
در وزن 75 کیلوگرم حسین داورپناه از بجنورد اول ، محمد ارزانی از یزد دوم و محمد علی نجفی از کرمانشاه و سیاوش بیضائی از جویبار مشترکا سوم شدند.
در وزن 81 کیلوگرم کیوان صفری از قائمشهر اول ، سید مصطفی جعفر نیا از بجنورد دوم و امیر رضا رحمانی از گیلان و طوفان شریفی از زنجان مشترکا سوم را به دست آورد.
در وزن 91 کیلوگرم محمد خلیلی از پردیس اول ، سینا مقیاسی ازبروجردی دوم و اشکان رستمی از قائمشهر سوم شدند.
در وزن 91+ کیلوگرم شهریار صیادی از کرمانشاه اول ، یوسف محمدی از کرمانشاه دوم و پیمان امیری از خمینی شهر سوم شدند.
به گزارش ایرنا فینال مسابقات بوکس دانشجویان کشور به مدت 2روز در شهر ستان اسفراین برگزارشد
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.
7189/ 6042 خبرنگار:بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۵۱۲/نفرات_برتر_مسابقت_قهرمانی_بوکس_دانشجویان_کشور_معرفی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: