Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:06:31 GMT

سال ۹۵ سال ناکامی بوکس بود/ آرزویم این است در المپیک مدال بگیریم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۵۱۳/سال_۹۵_سال_ناکامی_بوکس_بود_آرزویم_این_است_در_المپیک_مدال_بگیریم

سال ۹۵ سال ناکامی بوکس بود/ آرزویم این است در المپیک مدال بگیریم

اکبر احدی سال ۹۵ را سال ناکامی بوکس ایران می داند و معتقد است علت این ناکامی عدم مدیریت صحیح است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر احدی که روزی مرد شماره یک کادر فنی تیم ملی بوکس بود بعد از المپیک ریو از گردونه هدایت تیم های ملی کنار رفت. او حالا حتی دیگر با احسان روزبهانی سرشناس ترین بوکسور ایرانی هم تمرین نمی کند و به تنهایی مشغول تدریس خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احدی با تیم ملی بوکس ایران در بازیهای آسیایی اینچئون به یک نقره و دو برنز رسید و کارنامه نسبتا موفقی در بوکس داشت اما اختلافات او با برخی مربیان دیگر و مسئولان فدراسیون باعث شد تا دیگر در جمع مربیان نسبتا پرتعداد تیم ملی باشد.گفتگوی خبرنگار مهر با سرمربی سابق تیم ملی بوکس را می خوانید:

* سال ۹۵ را بری بوکس ایران چطور دیدید؟
- به نظرم بوکس ایران در سال ۹۵ ناکام بود و روندی در سراشیبی و سرپایینی داشت. سال ۹۵ در مجموع سال خوبی برای بوکس نبود از قهرمانی آسیا گرفته تا سهمیه المپیک و بعد هم با تنها سهمیه در المپیک خوب نتیجه نگرفتیم.

* علت این ناکامی را چه می دانید؟
- علت عدم مدیریت صحیح است.به نظرم ساختار فدراسیون باید جوان شود.سیستم قدیمی و سنتی که تفکر قدیمی دارد نمی تواند راه گشا باشد.

* شما تعدد مربیان تیم ملی و عدم ثبات در کادر فنی را دلیلاصلی ناکامی نمی دانید؟
- خیر، بحث تغییر سرمربی نیست. مشکل و ضعف جای دیگری است .باید در شیوه مدیریت تغییراتی لحاظ شود تا نتیجه گرفت.اگر در این بخش ترمیم صورت بگیرد مشکلات نیز حل می شود.

* به نظرتان در حق شما کمی بی انصافی نشد؟
-من این اعتقاد را ندارم. افرادی همچون اکبر احدی ها تا حدی علم دارند و آن را در اختیار ورزشکاران می گذارند.پس از آن باید جوان ترها روی کار بیایند.جوانانی که با انگیزه و انرژی باشند. من هیچ وقت نمی گویم در حق من ظلم شد.من زحمت خودم را کشیدم و در بوکس نیز به حقم رسیدم.متاسفم که موفق نشدیم در المپیک مدال بگیریم.افرادی هستند که ۲-۳ بار به المپیک رفته اند و باز هم ادعا دارند که به المپیک بروند.این افراد باید از بوکس بروند.

* رابطه شما با ناطق نوری چگونه است؟
- حاج آقا همیشه به من لطف داشته اند و من همه جا گفته ام که مدیون او هستم. اما به هر حال شرایط به صورتی شد که دیگر با فدراسیون همکاری نداشته باشم.

* از احسان روزبهانی خبر دارید؟ هنوز هم با وی تمرین می کنید؟
- از احسان خبر ندارم اما می دانم که دیگر در تیم ملی نیست. البته به غیر از او بازیکنان دیگری هم هستند که از تیم ملی دورند. من نمی خواهم در این مورد تقصیرها راگردن فدراسیون بیاندازم. به نظرم همه باید مطابق قوانین در رقابتهای انتخابی و قهرمانی کشور شرکت کنند و اگر در این مسابقات حضور پیدا نکنند خودشان این شانس را از خود برای عضویتدر تیم ملی گرفته اند.

* آرزوی شما در سال ۹۶ چیست؟
-سلامتی،موفقیت و جیب پرپول. امیدوارم ورزش به خصوص بوکس به جایگاه واقعیخود برسد. آرزوی همه ما این است که بوکس در المپیک و مسابقات جهانی مدال کسب کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۵۱۳/سال_۹۵_سال_ناکامی_بوکس_بود_آرزویم_این_است_در_المپیک_مدال_بگیریم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: