Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@18:49:04 GMT

اعلام کالابرگ جدیدبرای دریافت نفت سفید

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۵۷۹/اعلام_کالابرگ_جدیدبرای_دریافت_نفت_سفید

اعلام کالابرگ جدیدبرای دریافت نفت سفید

با توجه به فرارسیدن فصل سرما کالابرگ جدید برای دریافت نفت سفید اعلام شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما روابط عمومی شرکت فراورد‌های نفتی منطقه کرمانشاه اعلام کرد: شماره کالابرگ نفت سفید به منظور تحویل نفت سفید به صورت فوق العاده در آذر ماه و اوائل دی ماه ۹۶ در نظر گرفته شده که شهروندان وروستاییان می‌توانند از امروز یکم آذربرای دریافت سهمیه خود به فروشندگی‌های شهری و روستایی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین اطلاعیه آمده است:
کالابرگ شماره ۳۰۹ برای خانواده ها‌ی یک و دو نفره.
کالابرگ شماره ۲۰۹ برای خانواده‌های ۳ و ۴ نفره.
کالابر گ. شماره ۵۰۹ برای خانواده‌های ۵ و ۶ نفره.
وکالابرگ شماره ۱۰۹ برای خانواده‌های ۷ نفره به بالا به ازای هر نفر ۲۰۰ لیتردر نظر گرفته شده است.
این کالابرگ تا پانزدهم دی ماه اعتبار دارد و کالابرگ قبلی فقط تا ۳۰ اذر دارای اعتبار است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۵۷۹/اعلام_کالابرگ_جدیدبرای_دریافت_نفت_سفید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: