Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@21:28:06 GMT

پزشک منحرف مجبور به ازدواج با دختر 16 ساله شد+عکس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۷۶۷/پزشک_منحرف_مجبور_به_ازدواج_با_دختر_۱۶_ساله_شد_عکس

پزشک منحرف مجبور به ازدواج با دختر 16 ساله شد+عکس

رکنا: پزشک جوان به اتهام تجاوز به دختر 16 ساله بیمار دستگیر و با رای دادگاه مجبور به ازدواج با قربانی شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پزشکی در میسوری که به اتهام پورنوگرافی کودکان دستگیر و زندانی Prisoner شده بود اکنون به دلیل بارداری یکی از قربانیانش از زندان Prison به دادگاه برده شد تا محاکمه شود.

قربانی 16 ساله که مورد هوسرانی و آزار و اذیت دکتر جاشی قرار گرفته بود پس از بارداری اش از این پزشک Doctor تصمیم به ازدواج با وی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی در جلسه دادگاه گفت که متهم پزشک مادرش بوده و روزی که وی مورد تجاوز Rape قرار گرفت مادرش حضور نداشت.

در حال حاضر متهم از زندان به صورت موقت آزاد شده تا پس از برگزاری مراسم مجدد به زندان انتقال داده شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین تصاویر از خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران +فیلم تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها اعمال وقیحانه این زن و مرد جوان در ساحل دریا صدای همه را در آورد +عکس فریبا قربانی رقابت عشقی همکلاسی های حسودش شد این زنان فقط ایدز دارند ! / با ایدز هم می توان زندگی کرد+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! تصادف مرگبار 3 زن در آزادراه کرج - تهران +عکس خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران بلای وحشتناکی که رنگ مو بر سر و صورت این دختر جوان آورد!+تصاویر نجات نوجوان ۱۲ ساله از مرگ با اهدای نادرترین گروه خونی ، O بمبئی تصادف شدید پژو 206 دو سرنشین آن را وسط اتوبان یاسینی پرت کرد +عکس دستگیری عامل آتش زدن خودرو پلیس و ماموران داخل آن در کنگان فیلم آتش سوزی صبح امروز بازار کویتیها در ماهشهر + عکس خلبان مست ژاپنی از فرودگاه لندن به زندان فرستاده شد +عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۷۶۷/پزشک_منحرف_مجبور_به_ازدواج_با_دختر_۱۶_ساله_شد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: