Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@16:10:45 GMT

حواشی اینستاگرامی قائدی یا دلایل فنی؛ رمز و راز بازی نرسیدن به پدیده بوشهری استقلال!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۷۷۴/حواشی_اینستاگرامی_قائدی_یا_دلایل_فنی_رمز_و_راز_بازی_نرسیدن_به_پدیده_بوشهری_استقلال

حواشی اینستاگرامی قائدی یا دلایل فنی؛ رمز و راز بازی نرسیدن به پدیده بوشهری استقلال!

مهدی قائدی به طرز عجیبی از لیست نفرات تعویضی استقلال خط خورده و در سه هفته گذشته، به میدان نرفته است!

طرفداری – روز گذشته و از چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه روند کسب تساوی های خود، با نتیجه بدون گل مقابل پدیده خراسان متوقف گردید.

یکی از نکات جالب توجه و حاشیه ای این دیدار، عدم بازی رسیدن به مهدی قائدی برای سومین هفته متوالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده جوان و بوشهری استقلال، پیش از این یکی از کاندیدا های اولیه تعویض تیمش به حساب می‌آمد ولی برای سومین دیدار پی در پی فرصت بازی به دست نیاورد.

بازی نرسیدن و نیمکت نشینی قائدی در حالی اتفاق افتاده که باشوی آبی ها پیش از این مورد اعتقاد وینفرد شفر قرار داشته و حتی با وجود تمایل سکو ها و نیاز استقلال به سرعت دادن به بازی و به ثمر رساندن گل برتری، وارد زمین بازی نشده است. البته با ورود محسن کریمی و بهنام برزای در نیم فصل به لیست نفرات استقلال، طبیعی است که کار برای قائدی سخت تر از گذشته شده باشد!

با این حال نکته ای که کلاف ماجرا را پیچیده تر می‌کند، مصدومیت محسن کریمی در دیدار قبلی و آمادگی کم بهنام برزای می‌باشد. ناآمادگی فرشید اسماعیلی در این هفته ها و محرومیت سرور جپاروف در مقابل تراکتورسازی و سایپا نیز ابهامات را بیش از پیش می‌کند!

گفتنی است مهدی قائدی چند هفته گذشته و پس از هک شدن صفحه اینستاگرامش و انتشار چت های خصوصی‌اش، دچار حاشیه شده بود و بعید نیست از سوی کمیته انضباطی یا از سوی باشگاه، به صورت محرمانه محروم شده باشد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۷۷۴/حواشی_اینستاگرامی_قائدی_یا_دلایل_فنی_رمز_و_راز_بازی_نرسیدن_به_پدیده_بوشهری_استقلال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: