Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:39:52 GMT

بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۲۱۹/بیش_از_۴۰۰_برنامه_به_مناسبت_سوم_خرداد_در_کرمانشاه_برگزار_می_شود

بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه متنوع به مناسبت سالروز گرامیداشت سوم خرداد در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرهنگ مرادعلی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر در کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه 41 شهید را در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس تقدیم انقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از دوم تا پنجم خرداد ماه در استان برگزار می‌شود عنوان کرد: این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و خود باوری دینی و ملی به منظور نهادینه‌سازی روحیه ولایتمداری، ایثار و مقاومت و شهادت‌طلبی و تبیین الگوی رفتاری رزمندگان در دفاع مقدس برگزار می‌شوند.

محمدی از تشکیل ستاد حماسه سوم خرداد در استان خبر داد و گفت: هر ساله این ستاد به ریاست استاندار تشکیل شده و امسال نیز در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه این ستاد در قالب 10 کمیته در استان تشکیل شد و در شهرستانها نیز مسئولیت این ستاد با فرمانداران است.

وی افزود: در روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه با عنوان «سلحشوری، پایمردی و ایثارگری و مدافعین حرم» مراسم جشن سوم خرداد به مدت سه شب در پارک شبدیز شهر کرمانشاه از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و از دیگر برنامه‌های این روز سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا است.

محمدی با اشاره به برنامه‌های روز سوم خرداد ماه که با نام «مقاومت، ایثار و پیروزی» نامگذاری شده است، گفت: در این روز نواخته شدن زنگ فتح خرمشهر در ساعت 11 آن روز، حضور فرماندهان در صدا و سیما و مراکز مختلف به منظور خاطره‌گویی و تبیین عملیات بیت‌المقدس، تجلیل از حماسه‌سازان عملیات بیت‌المقدس، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان از جمله برنامه‌های اجرایی است.

وی عنوان روز چهارم خرداد ماه را روز مقاومت و پایداری اعلام کرد و تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهدای گیلانغرب و حضور فرماندهان در پایگاهها و مراکز بسیج با محوریت تبیین حماسه و مقاومت مردم و مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای استان ساعت 11 با حضور مردم شهید پرور استان از جمله دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

محمدی پنجم خرداد ماه با عنوان «ولایتمداری، وحدت و معنویت» نامگذاری شده است گفت: برنامه‌های حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان سخنرانان قبل از خطبه‌های نماز جمعه سطح استان، ورزش همگانی و پیاده‌روی خانوادگی از جمله برنامه‌های این روز است.

وی سقوط خرمشهر در چهارم آبان ماه 59 را یکی از تلخترین اتفاقات جنگ تحمیلی برای مردم ایران عنوان کرد و گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 شیرین‌ترین خاطره مردم و مهمترین نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام /

R41380/P1357/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۲۱۹/بیش_از_۴۰۰_برنامه_به_مناسبت_سوم_خرداد_در_کرمانشاه_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: