Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@01:09:45 GMT

هشت عضو «الشباب» در حمله هوایی آمریکا در سومالی کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۲۹۰/هشت_عضو_الشباب_در_حمله_هوایی_آمریکا_در_سومالی_کشته_شد

هشت عضو «الشباب» در حمله هوایی آمریکا در سومالی کشته شد

خبرگزاری فارس: فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا «افریکوم» اعلام کرد که در حمله امروز شنبه به منطقه «غندرشی» هشت عضو «الشباب» کشته شدند.

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، در بیانیه ارتش آمریکا ادعا شده است که در این حمله هیچ غیرنظامی کشته نشده است.

ارتش آمریکا در سال جاری میلادی دستکم ۴۰ بار حمله علیه الشباب انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواسط ماه گذشته نیز ارتش آمریکا از حمله هوایی به مواضع الشباب و کشته شدن ۶۰ نفر از عناصر این گروه خبر داد.

فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا اعلام کرده بود که این حمله در ۱۲ اکتبر در منطقه «هاراردیر» واقع در فاصله صد‌ها کیلومتری شمال موگادیشو انجام شد.

ارتش آمریکا به طور مستمر حملات هوایی علیه رهبران و عناصر گروه الشباب انجام می‌ٔدهد.

گروه تروریستی الشباب در سال ۲۰۱۱ از موگادیشو پایتخت سومالی رانده شد و بسیاری از پایگاه‌های خود را از دست داد، اما این گروه همچنان بر مناطق روستایی زیادی سیطره دارد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۲۹۰/هشت_عضو_الشباب_در_حمله_هوایی_آمریکا_در_سومالی_کشته_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: