Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:17:28 GMT

بارندگی به 200پل در ایلام آسیب زد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۲۹۴/بارندگی_به_۲۰۰پل_در_ایلام_آسیب_زد

بارندگی به 200پل در ایلام آسیب زد

به گزارش ایرنا نورالله دلخواه روز شنبه در بازدید از راه های ارتباطی بخش های میمه و زرین آباد اظهار داشت : شدت و استمرار بارش های سیل آسا پاییزی امسال به بیش از 200 دهنه پل بزرگ و کوچک راه های مختلف حوزه استحفاظی استان ایلام خسارات زده که تسریع در بازسازی انها ضروری است.
وی پل بزرگ واقع در محور میمه _ زرین اباد را یکی از تاسیسات جاده ای آسیب دیده از سیلاب استان ذکر کرد و گفت: بزودی عملیات بازسازی ، مرمت و ایمن سازی این دهنه پل شروع می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مبلغ مورد نیاز برای باز سازی این پل ها را 180 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تامین این مبلغ از محل منابع ملی و استانی پیگیری می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام افزود: با توجه به اهمیت و نقش ارتباطی این پل ها در تامین ارتباط جاده ای استان ، از هفته گذشته ارزیابی خسارت انها اغاز شده است.
7176/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۲۹۴/بارندگی_به_۲۰۰پل_در_ایلام_آسیب_زد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: