Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@03:44:19 GMT

بازدید نماینده مردم بروجرد و اشترینان از روستاهای قره سو و دهشیخان آبفار بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۴۰۱/بازدید_نماینده_مردم_بروجرد_و_اشترینان_از_روستاهای_قره_سو_و_دهشیخان_آبفار_بروجرد

بازدید نماینده مردم بروجرد و اشترینان از روستاهای قره سو و دهشیخان آبفار بروجرد

استان‌ها > لرستان - نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از روستاهای قره سو و دهشیخان بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان از نزدیک در جریان مشکلات پیش رو در حوزه آب شرب این روستاها که تنها روستاهای مشکل دار این شهرستان می باشند، قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدیدها گودرزی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات مجموعه شرکت آبفار ، قول مساعد داد که پیگیریهای لازم جهت رفع موانع محل حفر چاه روستای قره سو که در محدوده دور برگردان آزاد راه می باشد و تخصیص اعتبار لازم جهت تأمین آب شرب روستای دهشیخان را انجام خواهند داد.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان لرستان - انتخابات شوراهای شهر و روستا - خانوار روستایی - انتقال آب - سد آبی - کم آبی - خشکسالی - جیره‌بندی آب -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۴۰۱/بازدید_نماینده_مردم_بروجرد_و_اشترینان_از_روستاهای_قره_سو_و_دهشیخان_آبفار_بروجرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: