Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@08:33:19 GMT

اثری از کودک غرق‌شده خلخالی در رودخانه هیرو چایی نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۴۳۵/اثری_از_کودک_غرق_شده_خلخالی_در_رودخانه_هیرو_چایی_نیست

اثری از کودک غرق‌شده خلخالی در رودخانه هیرو چایی نیست

رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: میزان بالای آب در رودخانه هیرو چایی خلخال کار جست‌وجو را بسیار سخت کرده و تاکنون اثری از این کودک یافت نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، فریدون بابایی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از رودخانه هیروچایی خلخال اظهار کرد: متاسفانه پس از گذشت سومین روز از حادثه غرق شدن یک کودک خلخالی هنوز هم هیچ اثری از این کودک یافته نشده و تلاش برای یافتن این کودک بی‌جان همچنان با جدیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر بیش از 10 تیم امداد نجات، واکنش سریع، تجسس و نجات و سیلاب از اردبیل، خلخال و کوثر و اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال برای یافتن این کودک بسیج شده‌اند تا بتوانند هر چه سریع‌تر به نتیجه‌ای دست یابند ولی متاسفانه بالا بودن میزان آب رودخانه هیروچایی سختی کار جست‌وجو را چندین برابر کرده است.

رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: با توجه به سختی کار جست‌وجو تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین برای راحتتر شدن کار در رودخانه هیروچایی خلخال به‌کارگیری می‌شوند تا بتوانیم کودک غرق شده را در هر قسمتی که احساس می‌شود آن کودک در آنجا باشد پیدا کنیم.

بابایی بیان کرد: امروز از هیچ تلاشی برای یافتن کودک دریغ نمی‌شود تا بتوانیم هر چه سریعتر نتیجه‌ای به دست آوریم و امیدواریم اقدامات انجام یافته برای یافتن کودک بی‌نتیجه نماند و تلاشهای نیروها چه سریعتر نتیجه‌بخش باشد.

وی تصریح کرد: غیرمهار بودن آب رودخانه یکی از مهمترین مشکلاتی است که تاکنون در رابطه با یافتن کودک با آن مواجه بوده‌ایم که این مشکل نیز به دلیل تغییر وضعیت جوی هوا پیش آمده و ما را در این زمینه با موانعی روبرو کرده که سبب شده تاکنون کار جست‌وجو بی‌فرجام باشد.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۴۳۵/اثری_از_کودک_غرق_شده_خلخالی_در_رودخانه_هیرو_چایی_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: